شیک ترین چای خوری ها برای پذیرایی از مهمانان ویژه

 شیک ترین چای خوری ها برای پذیرایی از مهمانان ویژه

اگر به دنبال یک سرویس چای خوری و سرویس فنجان و نعلبکی چای خوری با طرح های چای خوری گلسرخی ، چای خوری با خط نستعلیق ، چایخوری سرامیکی می گردید پلاک سه بهترین گزینه و بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد.

خرید چای خوری شیک

پذیرایی با چای در فنجان های شیک یکی از موارد مرسوم در مهمانی های ایرانیان است. به همین دلیل یکی از مورادی که باید در پذیرایی از مهمانان به آن توجه کنیم استفاده از سرویس چای خوری زیبا و چشم نواز است. 

از قدیم هم شنیده ایم که چای در استکان های کمر باریک چیزی دیگر است. اگر این کمر باریک ها با طرح های گل سرخی قدیمی هم مزین شده باشد که چه بهتر. این چیدمان وقتی خیلی جذاب می شود که با طرح های مدرن و به روز تلفیق شود.

برای خرید این سرویس های چایخوری  زیبا به سایت فروشگاه پلاک ۳ مراجعه کنید تا مستقیم از دست هنرمندان خرید کنید.

قیمت سرویس چای خوری

قیمت سرویس چای خوری کمر باریک یا سرویس چای خوری سرامیک چندان تفاوتی ندارد فقط سلیقه شما مهم است که کدام چای خوری را انتخاب می کنید.

قیمت سرویس چای خوری کمر باریک از ۱۵۰ هزار تومان تا ۹۵۰ هزار تومان با توجه به تعداد فنجان و نلبکی و این که سرویس چای خوری کامل به همراه قوری و سینی و قندان باشد متغییر است.

بهترین مدل سرویس چای خوری

بهترین مدل سرویس چای خوری یا همان سرویس فنجان و نعلبکی چای خوری بسته به نوع مهمان یا مهمانی شما بستگی دارد. از سرویس چای خوری گلسرخی به علت اصالت آن میتوان در اکثر مهمانی ها استفاده کرد و از سرویس چای خوری سرامیک بیشتر در مهمانی های رسمی استفاده می شود . در مهمانی های دوستانه نیز میتوانید از سرویس های چای خوری سنتی با خط نستعلیق استفاده کنید که بسیار زیبا و چشم نواز می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

برای تهیه هدیه  و کادویی چای خوری های گلسرخی به وب سایت پلاک ۳ مراجعه کنید.

خرید سرویس چای خوری های مدرن و سنتی و فانتزی ، سرویس قهوه خوری، فنجان و نلبکی  و ست های چایخوری با تنوع بالا قیمت مناسب ، پرطرفدارترین مجموعه محصولات شیک پلاک ۳  می باشند.

 

pelakese

مطلب مرتبط