انواع سفره های هفت سین نوروز ۹۹

 انواع سفره های هفت سین نوروز ۹۹

 

بهمن که به روزهای آخر نزدیک می شود کم کم بوی بهار وعید نوروز از راه می رسد. اولین چیزی که  خانم های با سلیقه سعی می کنند در برنامه خرید عید قرار دهند، خرید هفت سین است. خیلی از خانم ها دوست دارند که هر سال ظروف جدیدی را به عنوان هفت سین در چیدمان سفره هفت سین خود قرار دهند. ما سعی می کنیم به خانمهای علاقمند نکاتی را برای انتخاب ظروف برای هفت سین ۹۹ پیشنهاد بدیم.

در خرید ظروف هفت سین بهتر است هفت سینی را انتخاب کنیم که بعدها هم بتوانیم برای مناسبت های دیگر مثل یلدا و دورهمی ها از آن ظروف استفاده کنیم.

مرسوم ترین ظروف هفت سین برای هفت سین ها ظروف سرامیکی است.

یکی از پیشنهادات ما برای چیدمان هفت سین ۹۹، استفاده از ظروف سرامیکی است که علاوه بر استفاده در هفت سین، می توانید بعدها هم به عنوان ظرف آجیل و شیرینی مورد استفاده قرار دهید. اگر اهل خاطره بازی هستید و نوستالژی را خیلی دوست دارید می توانید از ظروف سرامیکی گلسرخی برای چیدمان هفت سین ۹۹ استفاده کنید. در چیدمان سفره هفت سین و بقیه موارد هم سعی کنید از نوستالژی های هماهنگ با آن فضا استفاده کنید . مثلا آینه ها، چراغ یا حتی جاشمعی های گلسرخی فضای جذاب و هماهنگی را در چیدمان سفره هفت سین ۹۹ شما به نمایش می گذارد.

 

و اما اگرعلاقمند به  هفت سین های سرامیکی رنگی، مدرن و لوکس هستید می توانید از برای هفت سین ۹۹ از ظروف سرامیکی رنگی که با لاسترطلا روی آنها نقاشی شده است استفاده کنید. برای سفره هفتسین ۹۹ هم می توانید از رنگی های مکمل استفاده کنید که ظروف را خیلی زیبا و چشمگیر نشان دهد.

پیشنهاد دیگری داریم برای عزیزانی که دوست دارند از ظروف نوستالژِی برای هفت سین ۹۹ استفاده کنند. ظروف مسی با طراحی های جدید گزینه خوبی برای هفت سین ۹۹ است. برای تزیین سفره هفت سین ۹۹ هم می توانید از چیدمان سماور مسی و قوری و رومیزی ها و پارچه های قدیمی استفاده کنید که به ترکیب سفره اصالت بیشتری می بخشد.

 

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید
وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

حافظ

 

ظروف سفالی رنگی رنگی و نقاشی شده

انتخاب ظروف رنگی برای هفت سین۹۹ انتخاب خلاقانه ای است.  این هفت سین برای خانم هایی که علاقمند به استفاده از رنگ های مختلف در چیدمان هستند، مناسب  است. سفره متناسب با این هفت سین باید به رنگی انتخاب شود که رنگ متصاد با ظروف باشد که ظروف به خوبی در هفت سین نمایان باشد.

 

 

هفت سین سرامیکی با طرح خطاطی 

اگربه دنبال طرح های ایرانی اما مدرن هستید، پیشنهاد ما برای هفت سین ۹۹ ، استفاده از ظروف سرامیکی سفید با طرحهای خطاطی است که معمولا با همه دکوراسیون ها هماهنگی دارد. برای سفره هفت سین ۹۹ هم می توانید از رومیزی هایی با طرح های خطاطی یا کاشیکاری استفاده کنید.

 

برای تهیه سفره های هفت سین به وب سایت پلاک ۳ مراجعه کنید یا روی عکس زیر کلیک کنید.

pelakese

مطلب مرتبط