Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/plk3ir/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148
شیک ترین هفت سین های سفری - مجله فروشگاه اینترنتی پلاک3

شیک ترین هفت سین های سفری

 شیک ترین هفت سین های سفری

بعضی اوقات در سفر حتی در منزل برای چیدمان هفتسین، فضای کافی نداریم.  در این مواقع به دنبال یک راه مناسب ولی شیک برای چیدمان می گردیم به خصوص در سفر که ممکن است جایجایی وسایل هفت سین سخت باشد و حتی وسایل خیلی جاگیر باشد.در این مواقع شما می توانید از جعبه های  پذیرایی هفت سین استفاده کنید. داخل این جعبه ها، به تعداد پنج  الی شش کاسه وجود دارد که می توانید برای قراردادن مواد هفت سین مثل سمنو، سماق، سیر، سنجد، سرکه، سیب و سکه استفاده کنید. در ضمن از فضاهای خالی بین زوف برای قراردادن وارمر و تخم مرغ استفاده کنید. همچنین می توانید از در جعبه برای قرار دادن آینه استفاده کنید. در بعضی جعبه ها، آینه هم قرارداده شده است که نیاز به خرید مورد اضافی نباشد.

از مزایای این هفت سین آن است که شما می توانید از این جعبه بعدها به عنوان جعبه پذیرایی برای آجیل و شیرینی و شکلات استفاده کنید همچنین می توانید از این جعبه ها به عنوان جعبه چای برای نکهداری تی بگ، نسکافه  استفاده کنید . به علاوه می توانید در ظروف جعبه دارچین و  هل و سایر چای ها را بریزید.
 
 
برای خرید سفره های هفت سین به وب سایت پلاک ۳ مراجعه کنید یا روی عکس زیر کلیک کنید.

pelakese

مطلب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *