Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/plk3ir/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148
چیدمان سفره هفت سین - مجله فروشگاه اینترنتی پلاک3

چیدمان سفره هفت سین

 چیدمان سفره هفت سین

در چیدمان هفت سین مهم است که به همه جزییات سفره دقت کنید که از لحاظ رنگ و تم هماهنگی داشته باشد. مثلا برای ظروفی که طرح سنتی دارند بهتر است از سفره هفت سین کاملا سنتی بدون هماهنگی با ظروف استفاده نکنید.

 

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

حافظ

 

چیدمان هفت سین چوبی با ریسه های لامپ

هفت سین های چوبی با دکوپاژ طرح های کاشی هم از طرح های پرطرف دار ظروف هفتسین در سالهای اخیر بوده که در چیدمان هفت سین مورد استفاه قرار می گیرد.

معمولا در چیدمان این مدل هفت سین ها، آینه هم در ست هفت سین همراه با ظروف فروخته می شود. در کنار چیدمانی با تم کاملا سنتی بهتر است از رومیزی با طرحهای سنتی استفاده شود. برای کامل کردن چیدمان هفت سین می توانید از اشیاء قدیمی مثل ساعت یا سماورهای قدیمی روی میز استفاده کنید. در سالهای اخیر استفاده از پرنده های زیبای سرامیکی در اندازه های مختلف در کنار سفره هم بخشی از چیدمان هفت سین به حساب می آِید. بهتر است با توجه به رنگ ظروف هقتسین از پرنده های سفید با طرحهای مختلف یا پرنده هایی به رنگ آّی فیروزه ای در چیدمان هفت سین استفاده کنید.

چیدمان هفت سین با ظروف خطاطی و رومیزی ترمه

در چیدمان هفت سین های تک رنگ سفید که صرفا با خطوط مشکی تزیین شده است می توان از رومیزی های طرح خطاطی با تلفیق خط و کاشی با طرح های مدرن با رنگهای زنده  استفاده کرد.

 

چیدمان هفت سین با ظروف خطاطی و رومیزی های مدرن چاپی خط و کاشی

در چیدمان هفت سین های تک رنگ سفید که صرفا با خطوط مشکی تزیین شده است می توان   از رومیزی های طرح خطاطی با تلفیق خط و کاشی با رنگهای زنده  استفاده کرد.

چیدمان هفت سین با ظروف خطاطی و رومیزی های تک رنگ 

در چیدمان هفت سین های تک رنگ خطاطی می توانید   از رومیزی های تک رنگ  استفاده کردکه زیبایی های ظروف بیشتر نمایان شود.

برای تهیه سفره های هفت سین به وب سایت پلاک ۳ مراجعه کنید یا روی عکس زیر کلیک کنید.

pelakese

مطلب مرتبط