Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/plk3ir/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148
چه چیزی کادوی ولنتاین بدهم؟ - مجله فروشگاه اینترنتی پلاک3

چه چیزی کادوی ولنتاین بدهم؟

قبل از معرفی هدایای مخصوص ولنتاین بهتر است نگاه کوتاهی به تاریخچه ولنتاین بیندازیم.

۱۴ فوریه مصادف با ۲۵ بهمن ماه که در سال های کبیسه این روز مصادف با ۲۶ بهمن ماه میشود به روز ولنتاین معروف است.

جشن سنتی ولنتاین برگرفته از سنت قدیمی روم باستان است و داستان های مختلفی در مورد روز ولنتاین وجود دارد که معروفترین آنها مربوط به کشیشی است به نام ولنتاین (والنتین) که روز قتل وی به روز ولنتاین یا روز عشق معروف گشته است.

براساس یک روایت مربوط به سده سوم میلادی در روم باستان دوران حکمرانی کلودیوس دوم کشیشی به نام ولنتاین (والنتین) زندگی می کرده. کلودیوس معتقد بود مردهای مجرد نسبت آنها که همسر و فرزند دارند جنگجویان بهترین هستند از این رو ازدواج را برای سربازان ممنوع کرده بود و ولنتاین (والنتین) معتقد بود این حکم ناعادلانه است و به طور مخفیانه سربازها را به عقد دختران جوانی که دوستشان میداشتند در می آورد. زمانی که کلودیوس متوجه شد دستور قتل ولنتاین (والنتین) را داد.

در روایت دیگری آمده است زمانی که ولنتاین (والنتین) در زندان بود عاشق دختر زندانبان شد و همانجا اولین نامه عاشقانه را خود ولنتاین (والنتین) به معشوقه اش نوشت و انتهای آن نوشت “از طرف ولنتاین (والنتین) تو” که از آن پس عشاق در هدایای خود نیز نامه ای مینویسند و پایین آن مینویسند “از طرف ولنتاین تو”

 

برای تهیه هدیه ولنتاین و کادویی روز عشق به وب سایت پلاک ۳ مراجعه کنید یا روی عکس زیر کلیک کنید.

حال برسیم به موضوع اصلی در روز ولنتاین چه چیزی هدیه بدهیم؟

معمولا در روز ولنتاین هدایای مختلفی میدهند که عمدتا رنگ آنها قرمز باشد و نشانه عشق مثل عروسک خرسی، شکلات، گل رز و یک نامه عاشقانه، ادکلن ، زیورآلات و امثال اینها. البته بسیار مهم است که هدیه ولنتاین برای افراد با ویژگی های مختلف چگونه انتخاب شود. 

عده ای از عزیزان علاقه ای به دریافت خرس و عروسکهای قلبی به عنوان هدیه ولنتاین ندارند و دریافت یک رمان عاشقانه به همراه شکلات و یک شاخه گل برایشان ارزشمندتر است. پس بهتر است گزینه گل و شکلات را با بسته بندی قرمز حفظ کنیم و به عنوان  هدیه کالایی متناسب با علایق شخص هدیه گیرنده تهیه کنیم و در پاکت یا جعبه ای به رنگ قرمز به همراه گل و شکلات قرار دهیم.

  پیشنهاد دیگر این که به خرید تعدادی ماکارون یا کوکی هایی با طرح قلب بسنده می کنید و با یک کارت یا یک شاخه گل تقدیم عشقتان نمایید.

اگر  علاقمند به خرید مجموعه ای کالا هستید که در برگیرنده هدیه کاربردی، گل، شکلات، عروسک خرسی   با بسته بندی های جذاب و عاشقانه باشد حتما پیشنهادات ما را چک کنید.

ما هدایای خاص و جذابی را برای هدیه روز ولنتاین برایتان آماده کرده ایم که درادامه تصاویر هر کدام از پکیج ها را می توانید ببینید.

pelakese

مطلب مرتبط