Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/plk3ir/public_html/wp-content/plugins/unyson/framework/includes/option-types/typography-v2/class-fw-option-type-typography-v2.php on line 148
امسال عشقتان را سوپرایز کنید - مجله فروشگاه اینترنتی پلاک3

امسال عشقتان را سوپرایز کنید

برای سوپرایز کردن عشقتان ایده های زیادی وجود دارد که ما به چندتا از آنها اشاره میکنیم.

  1. درست کردن غذای محبوب معشوقه تان و چیدن یک میز عاشقانه و رمانتیک که با ظرف های خاص و جذاب و روشن کردن شمع و گل های رز قرمز فوق العاده رمانتیک و جذاب میشود.
  2. تزینن خانه با عکس ها و نامه های عاشقانه و تهیه یک هدیه خاص و در کنار آنها روشن کردن شمع بجای چراغ هم بر رمانتیک کردن فضا اضافه میکند.
  3. برای معشوقه تان یک آینه بخرید و با ماژیک وایت برد در آن بنویسید “تصویر زیباترین زن دنیا در آینه میبینید.”
  4. یک رز ساقه بلند تهیه کنید و همراه آن یک یادداشت عاشقانه قرار دهید و در جایی قرار دهید که معشوقه تان آن را ببیند و سوپرایز شود.
  5. با عکس های عاشقانه تان کلیپ تهیه کنید و در آن به معشوقه تان بگویید که چقدر عاشق او هستید.
  6. همسرتان را به سفری مرموز ببرید و ترجیحا جاییکه او همیشه دوست داشته برود ولی موقعیتش فراهم نشده است. این کار او را به وجد می آورد.
  7. تهیه آلبومی از موسیقی های خاطره انگیز و محبوب معشوقه تان و در CD یا فلش بریزید و در ماشین معشوقه تان بگذارید.
  8. برنامه ای بچینید و در یک روز خاص فقط کارهای مورد علاقه معشوقه تان را انجام دهید مثلا دیدن فیلم محبوب او یا بازی های رایانه ای یا بازی های نوستالژی مثل میکرو یا آتاری و هر کاری که برای معشوقه تان خوشایند است و او را به وجد می آورد.
  9. با صدای خودتان متنی عاشقانه برای معشوقه تان ضبط کنید و آن را بجای صدای آلارم و یا صدای زنگ گوشی معشوقه تان بگذارید، شنیدن صدای شما در جایی که انتظارش را ندارد به معشوقه تان حس زیبایی میدهدو تمام روز فکر شما از ذهن او بیرون نمی رود.
  10. برنامه ای برای دورهمی و خوش گذرانی کنار دوستان قدیمی معشوقه تان را به وجد بیاورد

و هزاران هزار راه دیگر برای سوپرایز کردن معشوقه تان و ساختن یک روز خاطره انگیز برایش.

برای تهیه هدیه ولنتاین و کادویی روز عشق به وب سایت پلاک ۳ مراجعه کنید یا روی عکس زیر کلیک کنید.

pelakese

مطلب مرتبط